Koska eri reissaamistapojen lisäksi esittelimme hieman myös eri maita, niin minä otin huolehtiakseni jotakin tarjottavaa meidän pisteellemme, joka oli Englanti. Muita maita olivat Thaimaa, Kroatia ja Seychellit. Jokainen ns messupiste oli todella upeasti koristeltu ja tunnelma oli ihan erilainen kuin viimevuonna. Minä ja Aino otimme sitten tehtäväksemme hoitaa teetarjoilun. Sain sukulaisen kautta hänen ystävältään Tintiltä aitoa englantilaista teetä, josta laitoimme maistiaisia tarjolle. Makuja oli 4 ja kaikki olivat todella hyviä. Meidän tarkoitus oli myös leipoa jotakin pientä purtavaa, mutta aika ei antanutkaan periksi. Tintti siis omistaa Englantilaisen teehuoneen, joka sijaitsee Jokioisilla. Hän oli mukava ja sponsoroi meille teet! Ihmiset pitivät niistä kovasti ja niitä meni tosi paljon. Ei siis turha sponsorointi! :)
Kannattaa ehdottomasti seurata ja tykätä Tintistä Facebookissa, jos on teen ystävä! Tintiltä löytyy englantilaiset teet sekä niihin kuuluvat herkut! Facebookista näkyy myös aukioloajat. Suosittelen poikkeamaan kesällä Tintin teehuoneessa! Ks. Jokioinen tearoom!
Järjestimme myös arpajaiset, jotka vetivät aika hyvin porukkaa. Tarkoituksena oli, että arvontapisteestä sai matkapassin, johon piti kerätä 3 leimaa, jotta sai osallistua arvontaan. Joka arpa voitti ja meillä oli huikeita palkintoja, jotka opiskelijat olivat käyneet kysymässä eri Hämeenlinnan yrityksistä. Mukana olivat mm. Cumulus Hotellit, Suomalainen kirjakauppa sekä Sonera. Kahvilapunaportti oli myös tapahtumassamme mukana ja sieltä asiakkaat saivat kahvia ja pullaa hyvällä tarjouksella. Elämyksiä Punaportilla- tapahtumassa vieraili myös Joulupukki, joka ohjeisti asiakkaita ja jakoi karkkia. Järjestin myös viime vuoden aikuisissa opiskelleen Sarin meille kertomaan reilaamisesta, sillä hän on sitä tehnyt useampaankin otteeseen. Toimin myös haastattelijana ja tuntui, että ihmisiä oikeasti kiinnosti kuunnella omia kokemuksia reilaamisesta. Onnistunut tapahtuma kertakaikkiaan! Asiakkaita oli paljon enemmän viime vuoteen verrattuna, joten markkinoinnissa selkeästi tapahtui parannusta. Myöskin Kahvila, Taitava- Shop ja arpajaiset vetivät enemmän porukkaa, joten se oli hyvä veto meiltä opiskelijoilta käyttää heitä myös tässä tapahtumassa! Onneksi teimme suunnitelmiin muutoksia, sillä ne kannatti! :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti